Assalamualaikum...

Boleh ke aku bahagia lagi? boleh ke aku gelak ketawa selepas ini? kenapa sekelip mata kehidupan aku berubah :( kenapa aku dah tak bahagia seperti dulu.. aku rindu saat aku dengan dia.. kenapa aku diuji sebegini. :( kenapa ???

Aku benci kehidupan aku sekaraang, aku tak kuat nak terima dugaan macam ni.. tolong la faham aku !! hmm sekarang dia dah lain sangat. Aku dapat rasa kan yang dia dah berubah hati tapi dia tak tunjuk, mungkin dia taknak aku kecewa.. Ya Allah aku harap apa yang aku katakan semuanya tu tak betul. Tapi kenapa sejak kebelakangan ni aku tak sedap hati. Always fikir bukan bukan pasal dia..

Hmm sekarang kami dah jarang otp, bila aku call je dia mesti ada benda nak suruh kami stop otp. contoh macam tadi, benda tu aku boleh saja je tunggu, tapi dia cakap sekejap lagi call balik, org nak basuh muka, weyy lama sangat ke nak basuh muka tu ?? aku boleh saja tunggu tapi kenapa jadi macam ni.. Ya Allah sampai ke situ aku fikir.. kenapa dengan aku ni.. :(

Ya Allah, aku rasa lemah sangat, aku rasa aku bukan dalam dunia yang asal, aku dalam dunia aku. Aku tak boleh hidup macam ni.. Asyraf tolong faham aku asyraf.. dulu kau tak macam ni asyraf, always bersama dengan aku tapi sekarang kenapa tak asyraf. kenapa kau suka buat aku fikir negative pasal kau asyraf !

Penatnyaa nak melepasi dugaan ini, kenapa aku seorang saja yang kena, kenapa !!??