03.04.2013 (2.50 am)

Assalamualaikum...

Hai korang, hari ni nak cerita mengenai tarikh itu.. Apa yang special nyaa tarikh tu ? Tarikh tu bermula nya hubungan aku dengan asyraf. Lepas aku bagitahu yang aku dah takda apa-apa dengan mamat tu dia sudah mula keluarkan ayat ayat manis dia, *nak bagi aku cair la.. hahaha. Aku pun apa lagi layan saja laa.. kalau dah suka memang angau la cerita dia. :D okay nak tahu dia lamar aku macam mana. Aku tak ingat taw dia buat ayat macam mana, tapi aku buat seiras seiras sikit macam ayat dia tu. "Nur farhnal husna sudi tak bbygirl jadi pasangan biyboo" macam ni kot ayat dia rasa nya. aku pun dah lupa. dah lama la cerita ni :) Aku pun apa la lagi, tarif nafas dalam dalam hembus kuat kuat aku habaq kat dia aku terima diaaa.. so dari situ la terhasilnyaa tarikh 03.04.2013 :') hahaha.

Sudah lama kami jalinkan hubungan kami sebagai boyfriend girlfriend, ada satu masa tu, genap kami seminggu, dia buat kan gambar comel untuk aku.. alololo so sweet.. nak tengok gambar tu? jap ehh...

ni hah !! sweet je haha. asyraf cakap sorry, eja anniversary salah..

Dia ada juga buat video untuk aku.. nak tengok :D jap ehh 

ni hah !!!


hah ! tu la video dia.. lawak je.. baru seminggu dah macam apa. mula mula aku fikir taknak la serious sangat, sebab dah banyak kali kot kena tinggal, disakiti.. haihh.. :') Asyraf pesan jangan lupa tarikh penting ni, kalau boleh masa kita couple tu pun jangan lupa. 2:50 ! ouhh asyraf ni serious bebenor :D Iloveyou sayanggg :*